זוהר: "כחול לבן מתכוונים להקים ממשלת מיעוט"

איתי גדסי No Comments on זוהר: "כחול לבן מתכוונים להקים ממשלת מיעוט"

יו"ר הקואליציה ח"כ זוהר טוען כי "כחול לבן סגרו עם לפיד על הקמת ממשלת מיעוט עם בל"ד והמשותפת". בכחול לבן הגיבו: "קשקשן; אפילו בליכוד לא לוקחים אותך ברצינות"

מיקי זוהר צילום: פלאש 90
17:38
26.04.24
אבי יעקב No Comments on בחזור הביתה: השר בן גביר נפצע בהתהפכות רכבו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

יו"ר הקואליציה, ח"כ מיקי זוהר טען הבוקר (ראשון) כי חברי סיעת כחול לבן מתכוונים להצביע בעד הצעת אי האמון הקונסטרוקטיבי של סיעת יש עתיד-תל"ם ובכך להפיל את הממשלה ולהקים ממשלה חדשה בתמיכת הרשימה המשותפת.

"כחול לבן סגרו עם לפיד על הקמת ממשלת מיעוט עם בל"ד והמשותפת, מסתבר שהם שוב חזרו לאופציית איימן עודה ואחמד טיבי", כתב הבוקר זוהר, והוסיף "כחול לבן כבר לא שותפים קואליציוניים אלא סכנה למדינה. הם משתמשים באקדח ריק ומוכנים לסכן את כולנו רק כי הסקרים קובעים שהם נכשלו. במילה אחת: בושה. בשתי מילים: בושה וחרפה".

בכחול לבן הגיבו לדבריו של זוהר וכתבו: "אפילו בליכוד לא לוקחים אותך ברצינות. תמשיך לקשקש כי זה הדבר היחיד שאתה יודע לעשות וגם זה לא בהצלחה יתרה".

ח"כ איתן גינזבורג (כחול לבן) הגיב גם הוא וכתב: "מיקי, אפילו אתה לא מאמין לדברים שכתבת. הסכנה היחידה למדינה היא העדפת השיקולים האישיים על פני הציבוריים, והשימוש הציני והבזוי שאתם עושים בתקציב המדינה כבן ערובה לצרכים הפוליטיים המדומיינים שלכם. מדהים לשמוע את אותך מדבר על בושה, הרי שלך אבדה מזמן".

יצוין, כי ח"כ צבי האוזר (דרך ארץ), שותפם של כחול לבן פרסם הבוקר סרטון בו שלל מכל וכל את האפשרות שסיעתו תצביע בעד ממשלה עם הרשימה המשותפת: "יש לנו הרבה משותף עם ערביי ישראל, אבל אין לנו דבר משותף עם חברי סיעת בל"ד ושותפיהם. אלה שבהסכם עם האמירויות הם היו בכלל נגד כי הם בצד הפלסטיני, אלה שבכל הזדמנות הם בעד החמאס, בעד החיזבאללה ובעד אסד. אז יאיר, לנו יש עקרונות ואנחנו לא משנים אותם", הסביר האוזר.



0 תגובות